نقاله با تسمه مدولار از قطعات جداگانه قابل مونتاژ در چندین مدل مختلف تولید می شود که امکان تعویض و تعمیر قطعات به آسانی میسر می باشد.

کاربرد:

در شرایطی که نیاز به نوار های مخلخل با درصد های متفاوت می باشد.

مواقعی که به علت  آسیب به نوار توسط کاربر یا فشار های فیزیکی نیاز به تعمیر یا تعویض مداوم نوار می باشد.

co111-2

تسمه نقاله مدولار ۴ طبقه (ترکیبی) CO-111

از این نقاله برای عمل آوری و فرآوری محصول و سپس تفکیک به اجزاء مختلف استفاده می شود.محصول از طبقه دوم توسط کاربران برداشته شده و پس از فرآوری و تفکیک روی استندهای کناری به طبقات ۱و۲و۴ منتقل می گردد.در این نقاله امکان تفکیک کالا به حداقل هشت جزء متفاوت می باشد.

co112-2

 تسمه نقاله گردش (اسپیرال) CO-112

از این نقاله در موارد ذیل استفاده می شود:
۱-در مواقعی که گرم یا سرد کردن محصول در محفظه محدود مورد نظر می باشد.
۲-در مواقعی که جابجایی کالا در ارتفاع (از پایین به بالا یا برعکس) مد نظر باشد و جای کافی برای استفاده از نقاله های شیب دار وجود ندارد.

co113-2

 تسمه نقاله مدولار CO-113

این تسمه نقاله ترکیبی از چند نقاله مختلف است که به منظور عمل آوری و فرآوری محصول متناسب با خط تولید و نیاز مشتری طراحی گردیده است و پس از دریافت مواد اولیه و انجام عملیات، محصول آماده شده و ضایعات حاصله هریک به تفکیک از قسمت های مختلف، تحویل واحد مربوطه می گردد.

co114-2

تسمه نقاله گردشی S (اسپیرال) CO-114

از این نقاله جهت جابجایی در مسیرهای غیر مستقیم که مانعی در مسیر باشد استفاده می شود.
در نقاله های S دو طبقه همین عمل جابجایی در دو مسیر رفت محصول و برگشت ضایعات انجام می پذیرد.

co115-2

 تسمه نقاله مدولار CO-115

این دستگاه از دو نقاله متصل به هم تشکیل شده است که محصول پس از شستشو و آبچک به نوار زیرین که طول بیشتری دارد منتقل می شود و در نیمه دومِ این نوار کاربران روی استند کناری دستگاه اقدام به چیدمان محصول در ظروف مربوطه می نمایند و سپس آن ها را روی نقاله بالایی قرار داده تا به سمت دستگاه سلفون کش منتقل گردد.

co116-2

 تسمه نقاله مدولار CO-116

این تسمه نقاله دارای مخزن استیل جهت دپوی مواد اولیه یا محصول نیمه فرآوری شده است که با هربار شروع به کار دستگاه مقداری از محصول داخل مخزن را توسط نقاله به واحد بعدی انتقال می دهد. هم چنین به واسطه وجود گریتینگ های متعدد در اطراف نقاله امکان شستشوی کامل دستگاه در انتهای کار فراهم می باشد.

co117-2

 تسمه نقاله مدولار CO-117

این نقاله ویژه برش و سرزنی میوه جاتی همچون هویج یا خیار طراحی شده است و دارای جایگاه ویزه قرارگیری محصول و گارد راهنمایی برش می باشد.

co118-2

تسمه نقاله مدولار اصلاح وتفکیک CO-118

از این نقاله معمولا به منظور اصلاح وتفکیک کالا استفاده می شود.کاربران پس از اصلاح محصول به روی استندهای دو طرف نقاله بالایی، آن را از طریق قیف ها به نقاله زیرین منتقل می نمایند.

co119-2

تسمه نقاله گردشی (اسپیرال) L (نود درجه) CO-119

از این نقاله جهت جابجایی در مسیرهای غیر مستقیم استفاده می شود.در نقاله های L دو طبقه همین عمل جابجایی در دو مسیر رفت محصول و برگشت ضایعات انجام می پذیرد.

co120-2

تسمه نقاله مدولار ۳ طبقه CO-120

از این نقاله معمولا برای خنک کردن یا خشک کردن کالا در فضای کم به صورت رفت و برگشت استفاده می شود و محصول در انتهای مسیر هر نقاله به نقاله زیرین منتقل شده و مسیر معکوس را طی می نماید.

co121-2

تسمه نقاله مدولار شیبدار دو مرحله ای CO-121

از این نقاله به منظور جابجایی در ارتفاع استفاده می شود و محصول با کمک اسلت های نوار در سطح شیبدار به ارتفاع بالاتر منتقل می گردد.متناسب با شکل و حجم محصول از اسلت های مختلف استفاده می شود و در صورت لزوم در دو طرف دستگاه گاردهای نگه دارنده نصب می شود تا از ریزش محصول جلوگیری شود.

co122-2

تسمه نقاله مدولار شیبدار یک مرحله ای CO-122

از این نقاله به منظور جابجایی در ارتفاع استفاده می شود و محصول با کمک اسلت های نوار در سطح شیبدار به ارتفاع بالاتر منتقل می گردد.متناسب با شکل و حجم محصول از اسلت های مختلف استفاده می شود ودر صورت لزوم در دو طرف دستگاه گاردهای نگه دارنده نصب می شود تا از ریزش محصول جلوگیری شود.

co123-2

 تسمه نقاله مدولار مسطح CO-123

از این نوار نقاله برای موارد ذیل استفاده می گردد:
۱-انتقال کالا در سطح افقی بین دو نقطه سالن تولید
۲-آبچکان یا خشک کردن محصول در طی مسیر
۳-کنترل و تفکیک محصول

co124-2

تسمه نقاله مدولار مسطح با فن دمنده CO-124

از این نقاله به منظور کنترل و بازبینی و خشک یا خنک کردن محصول استفاده می گردد.

co125-2

تسمه نقاله مدولار دو طبقه CO-125

این نقاله دو طبقه معمولا برای رفت محصول و برگشت ضایعات حاصله در شرایطی که فضای مفید محدود می باشد طراحی شده است.

co126-2

تسمه نقاله مدولار با نوار CO-126

از این نقاله معمولا در صنایع کنسرو و آشامیدنی ها در نقاط مختلف خط تولید استفاده می شود.